webdevelopment

Letral solution

Je společnost, která svoje činnosti nabízí pro široké portfolio firem a podnikatelů. Pomáháme firmám dosáhnout exponenciálního růstu díky kombinaci strategických marketingových iniciativ, diverzifikací řešení, služeb pro provoz podnikání a utváříme povědomí o značce, které přetrvá dlouho potom, co jsou naše služby dodány.

SEO optimalizace

Soubor metod a procesů sloužících pro správné strojové zpracování webové stránky vyhledávačem za účelem jejího zobrazení ve vyhledávacích výsledcích. Google a další za pomoci robotů stahuje v různých časových periodách obsah webových stránek a dalších dokumentů, které pak analyzuje, indexuje a ukládá do databáze. Anatomie vyhledávacích výsledků se obecně může zařadit do tří segmentů – jedná se o organické výsledky vyhledávání, strukturované a placené. Pokud je vaším cílem optimalizovat vaše informace pro vyhledávání, musíte pochopit, jak lidé hledají. Průměrný počet slov, které lidé napíšou do vyhledávacího pole je 3,1. Tyto tři slova jsou klíčem k uživatelům, kteří hledají váš obsah. Tato klíčová slova jsou způsob, jak se spojit se svým publikem.

Prostřednictvím přímého pozorování mnoha miliard vyhledávání, neustálého výzkumu a testování má Google velmi vytříbený algoritmus pro poskytování nejlepších výsledků vyhledávání na základě tří slov zadaných uživatelem. Formule společnosti Google pro vyhledávácí relevanci je založena na více než 200 faktorech. Přesný vzorec pro zobrazení výsledků vyhledávání Google není veřejný a není nikde publikován. Google poskytuje rozsáhlé poradenství, které vám pomohou, aby váš obsah byl "zjistitelný."

SEO aplikují majitelé webu z více důvodu, především, ale pro lepší dohledatelnost na síti a analýzu cesty jejich návštěvníků na web. Přináší dobrý původní obsah z důvěryhodných zdrojů, je dílem vyhledavačů společností Google a Yahoo! Postup vznikl souběžně s cílem majitelů vyhledávací technologie doručit uživatelům v co největší míře informace, které hledají a které mají požadovanou kvalitu. Snaží se tím tak předejít doručením výsledků webů s průměrným a zavádějícím obsahem. Vzhledem k tomu, že world wide web neustále roste, interakce s informacemi se změnily. Předchozí otázka nedostatku informací se změnila v problém nadbytku informací. V důsledku toho je zapotřebí uplatnit způsob, jak zúžit výsledky vyhledávání, které jsou nejvíce relevantní k dotazu. SEO není něco, co uděláte jen pro vyhledávač. SEO je také to, co uděláte, aby váš obsah byl přístupný a relevantní pro uživatele.

Optimalizace se vždy provádí na určitá klíčová slova nebo sousloví a jejich počet je omezen. Poznatky co lidé ve vašem odvětví nejčastěji hledají, co budou vyhledávat a co je na ústupu mohou algoritmy silně ovlivnit. Google a další vám momentálně mohou zajistit široké spektrum zákazníků a pokud bude vaše aktuální schopnost ovládat SEO excelentní, můžete se soustředit na váš strategický business.

Fakta

Google nikdy nezprostředkuje nákup reklamy na zlepšení pozice v organickém vyhledávání.
86% prokliků z Googlu je z vyhledávání, 14% z placené reklamy.
80% uživatelů klepne na jeden z prvních tří výsledků.
Uživatelé navštěvují webové stránky v průměru na 10 až 15 sekund a v tomto krátkém čase, většina scanuje stránku pro klíčová slova, které již mají na mysli. Z toho důvodu než začnete psát webový obsah, je důležité pochopit vaše publikum, předvídat, jaký obsah hledají a poskytnout jim klíčová slova, které potřebují.
Úspěšné SEO závisí na vaší schopnosti inteligentně uplatňovat zásady správné struktury informačního designu.
Google měsíčně obsluhuje kolem 100 miliard vyhledávacích dotazů ze všech koutů světa.
SEO je 6x účinější než bannerová reklama.
Přináší kvalifikované potenciální zákazníky, drtivá většina poptávek začíná ve vyhledávači.
Klíčová slova jsou základem pro přemostění obsahu k uživatelům.

Služby

Zajištění plné indexace vašich www

Navigace a struktura webu

Zdrojový kód, klíčová slova, page rank

Registrace do katalogů

Linkbuilding

Onpage, Offpage

Sledování metrik, monitorování trendů

Kariéra

V Letral solution hledáme jak mladé talenty, tak i zkušené profesionály. Vážíme si vašeho zájmu a dovedností a průběžně podrobně vyhodnocujeme a analyzujeme vaše CV. Vložte životopis do databáze a my vás budeme ihned informovat o otevření nových pozic ve vašem oboru nebo o jiných aktualitách z HR. Pokud budete reagovat na volnou pozici, v období každých 14-ti dnů zasíláme na email vyrozumění o dalším postupu. Na data ze životopisu se vztahuje ochrana osobních údajů.


Aktuální nabídka zaměstnání -> Web development Publicity PPC specialista - Hledáme správce PPC kampaně Vstoupit  >
Klientská podpora   >

SDÍLET

SLEDOVAT

   LETRAL SOLUTION  2012-2015