webdevelopment

Letral solution

Je společnost, která svoje činnosti nabízí pro široké portfolio firem a podnikatelů. Pomáháme firmám dosáhnout exponenciálního růstu díky kombinaci strategických marketingových iniciativ, diverzifikací řešení, služeb pro provoz podnikání a utváříme povědomí o značce, které přetrvá dlouho potom, co jsou naše služby dodány.

Microsite

Marketingový doplněk webové prezentace nebo vašeho webu. Partnerský web, nástroj na posílení a budování specifického produktu nebo služby, s předpokladem, že produkt se po pár měsících může stát zastaralý nebo naopak vyroste v samostatný projekt. Microsite jsou tvořeny ve chvíli, kdy firma nemůže sestrojit kvalitní optimalizaci hlavního webu z důvodu velkého množství klíčových slov. Microsite se navrhne samostatně pro nový produkt a optimalizována je samostatně. Tím docílíme toho, že jak hlavní web tak microsite se můžou ve vyhledávačích objevit velice vysoko. Microsite má malý rozsah, často neobvykle řešenou navigaci, kreativnější grafiku, zaměření na užší cílovou skupinu, podporuje virální šíření informací a můžete jí propojit s libovolnými sociálními sítěmi.

Landing page

Je stránka, která je označována jako vstupní stránka, zákazník se na ní dostane ve většině případů přes kliknutí na zpětný odkaz. Problematika landing page je velice rozsáhlá a nastavit všechny její aspekty na správnou úroveň je zásadní. Landing page nemusí být vždy stránka úvodní a to je taky nejčastější chybou při jejím optimalizování. Pokud využívá klient PPC reklamu je landing page jednoduché určit, je to stránka na kterou se zákazník dostane přes zpětný odkaz. V případě, že podnikatelský subjekt do reklamy na internetu neinvestuje, je důležité landing page zvolit takovou stránku, na které je nejvíce produktů nebo služeb firmy. Landing page zvolená tedy jako úvodní stránka, může být likvidační pro firmu z toho důvodu, že na úvodní stránce není dostatek klíčových slov na produkty, které společnost prodává nebo nabízí. Co dělat, když již máte dostatek návštěvníků na svých webových stránkách, ale tyto návštěvy se neproměňují v obchodní poptávky? Zaměřte se na konverzi. Nabídněte návštěvníkům neodolatelné služby, vytvořte call-to-action komponentu a vytvořte tzv. landing page neboli speciální stránku s vaší nabídkou a jednoduchým formulářem, abyste získali základní informace o vašich návštěvnících. Prvním krokem je výběr správné nabídky. Nabídka je nejdůležitější součástí vaší kampaně. Je to prvotní pobídka, která zaujme návštěvníky vašeho webu. Vaše nabídka by měla zaujmout právě tu cílovou skupinu zákazníků, o kterou stojíte. Typické obsahové nabídky mají v sobě zabudované například zprávy z různých anket nebo výzkumů, elektronické brožury nebo postupy, návody, manuály, či prezentace nebo pozvánky na webináře. Nabídky na zboží mohou obsahovat konzultace zdarma, zkušební verzi nebo demo verzi vašeho produktu. Samozřejmě se nemusíte držet typických příkladů, použijte cokoliv, o čem si myslíte, že na vaši cílovou skupinu zafunguje. Pak vytvořte call-to-action link nebo tlačítko, které bude směřovat na vaši landing page neboli speciální stránku. Tato tlačítka neboli hypertexty můžete umístit na stránku nebo do e-mailu, blogu či nabídky. Na landing page umístěte jednoduchý formulář, kde mohou návštěvníci zadat své základní kontaktní údaje pro případ, že by žádali více informací o vašich produktech. Prostřednictvím vyplnění tohoto formuláře se zájem návštěvníků může proměnit v obchodní poptávku, kontakt na potenciálního klienta neboli lead. Takovýto lead již může být udržován vaším obchodním týmem. Jistě ne všechny obchodní leady budou mít stejnou kvalitu, a tak časem bude nutné je ohodnotit a přiřadit jim určité skóre.

Služby

Analýza

Strukturalizace

Tvorba

Optimalizace

Kariéra

V Letral solution hledáme jak mladé talenty, tak i zkušené profesionály. Vážíme si vašeho zájmu a dovedností a průběžně podrobně vyhodnocujeme a analyzujeme vaše CV. Vložte životopis do databáze a my vás budeme ihned informovat o otevření nových pozic ve vašem oboru nebo o jiných aktualitách z HR. Pokud budete reagovat na volnou pozici, v období každých 14-ti dnů zasíláme na email vyrozumění o dalším postupu. Na data ze životopisu se vztahuje ochrana osobních údajů.


Aktuální nabídka zaměstnání -> Web development Publicity PPC specialista - Hledáme správce PPC kampaně Vstoupit  >
Klientská podpora   >

SDÍLET

SLEDOVAT

   LETRAL SOLUTION  2012-2015